header

Popis služeb

Tisk Email

Správa sítě


Jednou z nejdůležitějších částí IT jsou sítě LAN / WAN. Bez jejich bezproblémového provozu může být funkčnost celého IS zásadně omezena. V dnešním světě, ve kterém má informace stále větší a větší hodnotu, a vzhledem k neustálému rozvoji Internetu je kladen velký důraz na zabezpečení celé sítě proti neoprávněným přístupům.

V rámci správy sítě zabezpečujeme:
  • Administrace počítačové sítě
  • Správa Intranetu a Internetu
  • Dohled a monitorování počítačové sítě
  • Správa vzdáleného přístupu do sítě (Remote Access)
  • Sledování vytíženosti sítě
  • Sledování chybovosti sítě
  • Zajištění bezpečnosti počítačové sítě
  • Zálohování a obnova konfigurací aktivních prvků sítě
  • Dodávky a návrhy změn počítačové sítě
  • Opravy HW (aktivních prvků) sítě

Správa serverů

Důležitou součástí IT jsou i servery. Jejich výkon nezávisí pouze na jejich konfiguraci, ale v nemalé míře i na jejich nastavení. Obzvláště ve spojení s databází a jejím nastavením může dojít k velkému omezení výkonu celého serveru. Velmi důležitou činností příznivě ovlivňující výkon serveru je Správa serverů, jejímž nejdůležitějším úkolem je udržet stav, kdy servery pracují v optimálním režimu.

  • Administrace operačního systému
  • Monitorování a optimalizace operačního systému
  • Správa uživatelských účtů
  • Správa instalovaných licencí
  • Opravy chyb operačního systému
  • Zajištění sdílení periferních zařízení a společného prostoru na serveru
  • Zajištění bezpečnosti operačního systému
  • Správa databáze
  • Monitorování a optimalizace databáze
  • Zálohování a obnova operačního systému a databáze
  • Informace o nových verzích operačního systému a databáze
  • Opravy HW

Správa desktopů

PC, notebooky a periferie jako tiskárny a scannery jsou obvykle považovány za jednoduché, lehce nahraditelné a nejméně důležité technologické části IT. U klávesnice těchto pracovních stanic velmi často sedí lidé, kteří nejsou schopni obsáhnout svými vědomostmi stále složitější a propojenější systémy, a bojují s problémy, které jim přinášejí složité aplikace nebo operační systémy.

Naše společnost nabízí v této oblasti:
  • Telefonickou podporu uživatelů
  • Opravy chyb operačního systému
  • Antivirovou ochranu
  • Preventivní údržbu (např. kontrolu a defragmentaci disků)
  • Správu instalovaných licencí
  • Zajištění sdílení periferních zařízení
  • Informace o nových verzích
  • Opravy HW

Správa aplikací

Součástí informačního systému jsou obvykle i uživatelské aplikace. V rámci podpory těchto aplikací nabízíme:
  • Telefonickou podporu uživatelů
  • Informační systémy
  • Administraci aplikací
  • Zálohování a obnovu aplikačních dat

Správa WWW a Internet

Součástí informačního systému jsou obvykle i internetové aplikace. V rámci podpory těchto aplikací nabízíme:
  • Kompletní tvorbu stránek HTML, PHP, MySQL, ASP
  • Administraci stránek
  • Propojení na podnikový informační systém
  • Internetové připojení
  • Intranet
  • Internetový marketing, SEO

Help Desk

Help Desk je jediným místem kontaktu mezi zákazníkem a naší společností. V praxi to znamená, že uživatel zákazníka má jenom jedno místo, kam hlásí všechny své požadavky, problémy nebo dotazy nezávisle na aplikaci a zařízení, na kterém pracuje. Nemusí tak rozlišovat rozdíly mezi chybou HW, operačního systému, databáze nebo aplikace.

Hlavní činností Help Desku je:
  • Evidence požadavků (problémů, dotazů, požadavků na změnu atd.)
  • Sledování životního cyklu požadavků
  • Informování uživatelů o stavu jejich požadavků
  • Distribuce požadavků
  • Předání požadavků technikům
  • Poskytování pravidelných zpráv o úrovni poskytovaných služeb

Rozvoj IS

Jednou z náplní outsourcingu je i zaručit neustálý rozvoj informačního systému zákazníka tak, aby byla vždy plně pokryta požadovaná funkčnost a splněna očekávání uživatelů. V případě potřeby rozšíření funkčnosti informačního systému dodá naše společnost jak odborné kapacity nutné k vyřešení tohoto požadavku, tak i nezbytnou technologickou platformu.

Školení uživatelů

Mnoho problémových situací při provozu informačního systému vzniká nedostatečnou znalostí obsluhy a funkcionality uživateli. Aby bylo možno tyto problémy minimalizovat, jsou součástí správy informačních technologií školení uživatelů. Tato školení mohou pokrývat jak práci s běžnými kancelářskými programy, tak i obsluhu konkrétních aplikací vnitropodnikového systému, jehož prostředí jsme schopni simulovat.

Přidaná hodnota

Přidanou hodnotou naší nabídky je poskytnout v co možná nejvyšší míře komplexní nabídku pokrývající většinu standardních potřeb v oblasti IS/IT. V rámci svěřené správy informačního systému proto nabízíme bezkonkurenční zvýhodnění nákupu mnoha běžných investičních celků i neinvestičních nákupů.

Pronájem techniky

V rámci Outsourcingu nabízíme ojedinělou službu pronájem výpočetní techniky. S touto službou máme bohaté zkušenosti u tak náročných zakázek jako je kompletní zajištění IT pro technické zabezpečení voleb.

Sdílejte s přátely

      

Server

Stránky běží na vlastním linuxovém serveru umístěném na páteřní lince. Jako HTTP server jsme zvolili APACHE.

Mysql

Jako databázový server jsme se rozhodli pro využití MySQL 5.

ABM Morava

počítače

eshop

it

výpočetní technika

hardware

software

internet

tvorba www stránek

programování

linux

microsoft

hosting

acer Executive partner

Hewlett packard Preferred partner

Microsoft gold partner

Joomla 1.5 Templates by JoomlaShine.com
TOPlist